اخبار
 
.

دکتر دکتر خودروان:
روز دانشجو فرصت مناسبی است برای تبیین جایگاه دانش و دانشجو در جامعه و ترسیم نقش تأثیر گذار و جریان ساز ایشان در مناسبات سیاسی و اجتماعی.
به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، طی مراسمی از دانشجویان دانشگاه تقدیر شد. در این مراسم دکتر خودروان سرپرست دانشگاه پیام نور واحد آبیک ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا بویژه شهدای دانشجو، روز دانشجو را به دانشجویان تبریک گفت ایشان در ادامه افزود:
این روز که یاد آور آزاد اندیشی، آزادی خواهی، استکبار ستیزی، استبداد گریزی و فساد ستیزی است، اختصاص به زمان و مکان خاصی ندارد و بایستی همه دانشجویان عزیز و تشکل های دانشجویی به عنوان مجموعه ای متعهد و دارای احساس مسؤولیّت نسبت به مطالبات دانشجویی، قانون مندی، حقوق شهروندی و اهداف علمی، پژوهشی، فناوری و کارآفرینی، دغدغه مند باشند.
سرپرست دانشگاه پیام نور واحد آبیک اشاره کرد: ضروری است تشکل های دانشجویی ضمن خودداری از حاشیه ها، از قدرت فهم بالا و تحلیل عمیق برخوردار بوده و با حفظ هویّت دانشجویی، به جای تأثیرپذیری از گروه ها و نحله های فکری و سیاسی، به تشکل های تأثیرگذار، زمان شناس و صاحب فکر و اندیشه تبدیل شوند.
در پایان ایشان افزود: لازمه این تبدیل و تحوّل؛ عقلانیت و اعتدال، جدیّت در تحصیل، به روز و صاحب ایده بودن، آلوده نشدن در گفتار و رفتار های شهوانی صرف، کسب علم و آگاهی، داشتن بینش سیاسی و رصد اوضاع داخلی و بین المللی، شفاف سازی و صریح گویی، عذرخواهی به هنگام اشتباه، اعتماد به نفس، مناجات با خدا و تکیه بر قدرت لایزال الهی  است.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر