اخبار
 
عزم مسئولان شهرستان آبیک برای ارتقای دانشگاه پیام نور

جلسه مشترک رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین، رئیس دانشگاه پیام نور واحد آبیک و فرماندار شهرستان آبیک برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، در این دیدار که در محل فرمانداری شهرستان آبیک برگزار شد ، مسائل مربوط به دانشگاه پیام نور واحد آبیک مطرح وتصمیماتی مبنی بر بهبود کمّی فضای آموزشی درراستای ارتقاء سطح کیفی سازی دانشگاه اتخاذ گردید .
دکتر سید رضا مهرنیا ، رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به قابلیت وتوانمندی های بسیار بالای شهرستان آبیک ، بیان داشت این امر موجب شده است تا سازمان مرکزی دانشگاه نگاه ویژه ای به واحد آبیک داشته باشد که امیدواریم با بهبود فضای آموزشی موجود و اصلاح زیرساخت های عمرانی در این واحد آموزشی شاهد افزایش رشته های مختلف کارشناسی ، همچنین اخذ مجوز جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد باشیم .
رییس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری مدظله العالی در تقدیر از مشارکت پر شور حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اظهار داشت ، باید گام های موثری برداریم تا بتوانیم اندکی از قدردانی مردم نسبت به نظام راجبران نماییم .
دکتر رحمانی فرماندار شهرستان آبیک در این نشست بیان داشت مسئولین شهرستان آبیک با رویکرد مثبت در جهت رفع موانع موجود اقدام می نمایند وعزم داریم تا ارتقاء سطح دانشگاه در این شهرستان برگ زرینی باشد.
فرماندار آبیک همچنین خواستار رسیدگی و رفع مشکل فضای آموزشی دانشگاه پیام نور واحد آبیک در اسرع وقت شد و در این راستا تیمی متشکل از نماینده فرمانداری ، نماینده شهرداری ، رییس شورای شهر ورییس دانشگاه پیام نور واحد آبیک را مسئول رسیدگی به این امر کرد
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر