اخبار
 
عامل موفقیتم تحصیل در دانشگاه پیام نور بود                                                                                   
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، زهره شامی دانش آموخته رشته حقوق دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل که در آزمون وکالت سال 95 رتبه10 کانون وکلای کشوری و در تراز استانی رتبه یک را کسب کرد.
زهره شامی با اشاره به کسب رتبه 77 کشوری در آزمون قضاوت گفت: محتوای غنی کتابهای دانشگاه پیام نور این ویژگی در من بوجود آورد تا در مدت کم بتوانم حجم بالای مراجع را مطالعه و در آزمونها شرکت کنم.
دانش آموخته برتر دانشگاه پیام نور استان اردبیل همچنین تصریح کرد: محدودیت ها به هیچ عنوان مانع پیشرفت و موفقیت نیست و من با وجود اینکه متاهل و داری فرزند هستم توانستم با پشتکار و انگیزه در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران در رشته جزا و جرم شناسی قبول شوم.
شامی در خصوص میزان مطالعه خود برای کسب رتبه های برتر و موفقیت خود گفت: میزان مطاعه من در هر روز میانگین 6 ساعت بود که در مدت زمان 7 تا 8 ماه این مقدار مطالعه کردم و خوشحال هستم از اینکه توانستم در این مدت به نتایج مناسبی دست پیدا کنم.
زهره شامی تاکید کرد: آزمونهای یکپارچه و تستی دانشگاه پیام نور و نیز منابع غنی و ارزشمند این دانشگاه باعث توانمند شدن دانشجویان می شود و من صد در صد موفقیت خود را تحصیل در دانشگاه پیام نور میدانم.
شایان ذکر است سهم قابل توجهی از قبول شدگان آزمونهای رسمی کشوری مربوط به دانشگاه پیام نور است و امسال حدود 660 نفر از دانش آموختگان دانشگاه پیام نور استان اردبیل در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاههای دولتی پذیرفته شده اند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر