اخبار
 


 
دکتر رسولی شربیانی رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین روز دوشنبه مورخ 2/11/96از دانشگاه پیام نور واحد آبیک بازدید کردند.
ا
یشان در نشستی صمیمی با رئیس و کارکنان دانشگاه آبیک، از نزدیک با مسائل و مشکلات آنان آشنا شده و در ادامه، مشکلات واحد آبیک به ویژه ساختمان فعلی دانشگاه، نحوه حضور دانشجویان در این ساختمان، برنامه ریزی تحصیلی و کیفیّت تشکیل کلاس ها در ترم جاری را بررسی کردند.
دکتر رسولی شربیانی با اشاره به موقعیّت جغرافیایی و ظرفیّت استراتژیک شهر آبیک بیان کرد: این شهرستان از سمت شرق و پایتخت، پیشانی استان بوده و پتانسیل جذب دانشجو و رشته های جدید را دارد. رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین افزود: ما در صدد هستیم در شرایط دشوار کنونی با رایزنی های گسترده و با استمداد از سازمان مرکزی پیام نور و همچنین با مساعدت مسؤولین شهرستان آبیک، نسبت به اجاره یا خرید ساختمان آموزشی مناسب سریعتر اقدام کنیم.
این مسؤول، ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی به دستور صریح ایشان در نشست شورای شهر روز 13/10/96در شهرداری آبیک، مبنی بر تقویت دانشگاه پیام نور شهرستان آبیک، اشاره کرد و افزود: حق و حقوق دانشجویان عزیز باید حفظ شود.
در این جلسه و بازدید، دکترخودروان سرپرست دانشگاه پیام نور آبیک که رئیس استان را همراهی می کرد، ضمن قدردانی از مسؤولان محترم استانی و محلی، حفظ تنها دانشگاه دولتی در شهرستان آبیک را مطالبه عمومی مردم دانسته، خواستار مساعدت و اقدام عاجل مسؤولان برای رفع مشکلات دانشگاه، به ویژه در نظر گرفتن مکان آموزشی درخور شأن دانشجویان عزیز شد.







 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر