اخبار
 
قزوین میزبان رویداد ملی مسابقات کتابخوانی پیام نور کشور

گزارش خبرگزاری ایسنا در خصوص برگزاری جشنواره ملی

​ایسنا/قزوین رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ کتابخوانی، اعلام کرد: دانشگاه پیام نور استان قزوین میزبان جشنواره ملی مسابقات کتاب و کتابخوانی کشور خواهد بود.

رضا رسولی شربیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دانشگاه پیام استان قزوین در سال ۱۴۰۰ میزبان جشنواره ملی دانشگاه پیام نور «کتاب،کتابخوانی» هستیم که از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری و مسئولان فرهنگی کشور است و همه دانشجویان و دانشگاهیان سراسر کشور می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

وی ادامه داد: این جشنواره به میزبانی دانشگاه پیام نور استان قزوین برگزار می‌گردد و در صورت عادی شدن وضعیت کرونایی این جشنواره به‌ صورت حضوری و اگر شرایط عادی نباشد به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. در حال حاضر کمیته‌های علمی و اجرایی و دبیرخانه جشنواره در حال تجهیز است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان قزوین خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ملی مسابقات کتاب و کتابخوانی به صورت فصلی با محوریت، مسابقات کتاب و کتابخوانی، پادکست، کتاب صوتی، خلاصه نویسی، معرفی کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و حلقه‌های کتابخوانی است که طبق مصوبه کمیته علمی در هر بخش یک کتاب معرفی خواهد شد.

رسولی شربیانی در پایان متذکر شد: ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف این جشنوراه ملی است و تلاش می‌شود تا دانشجویان با کتاب انس پیدا کنند و مطالعه را در رأس امور خود قرار دهند به همین جهت برگزاری این رویداد ملی در دانشگاه پیام نور در دستور کار خود قرار دادیم.


 
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر